GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : 5 sposobów na soft bra, czyli stanik bez fiszbin


5 sposobów na soft bra, czyli stanik bez fiszbin


Soft bras, czyli biustonosze bez fiszbin podbiły ostatnio serca wielu kobiet. Miseczki skrojone są z materiału, który swobodnie dopasowuje się do biustu. Co za tym idzie, są dużo wygodniejsze niż klasyczne modele. Kolejną zaletą jest to, że pięknie prezentują się z ubraniami o głębokim dekolcie. Nawet kiedy jakaś ich część wystaje z bluzki/koszuli/sukienki nie wygląda to źle i nieodpowiednio. Oczywiście w granicach rozsądku. Przygotowałam dla was kilka propozycji stylizacji z takim biustonoszem.




Stylizacja nr 1
Soft bra w połączeniu ze sweterkiem z dekoltem w kształcie litery V wygląda obłędnie. Lekko widoczne koronkowe ramiączka dodają trochę zalotności, a mężczyznom uchylają odrobinę tajemnicy :)

jeansy Big Star | sweterek, soft bra H&M


Stylizacja nr 2
Szara spódniczka o prostym kroju doskonale skomponuje się z koronkowym stanikiem i zwykłym topem. Koronka na spódnicy będzie współgrała z górą, a złota kopertówka wspaniale uzupełni stylizację.
spódniczka Pimkie | soft bra H&M



Stylizacja nr 3
Szary kapelusz i narzuta w małe wzorki z pewnością do siebie pasują. Dodając naszyjnik z zawieszką w kształcie piórka „zmiękczamy” stylizację, dodając jej lekkości. Koronkowy stanik dodatkowo wzmacnia urok takiego looku.

kapelusz Pimkie | kimono, soft bra H&M



Stylizacja nr 4
Koszula w pionowe paski świetnie wydłuża i wyszczupla sylwetkę. Jeśli lubimy koszule, a nie chcemy wyglądać zbyt formalnie, dobrym pomysłem będzie założenie koronkowego stanika i nie dopinanie koszuli pod samą szyję. Gdy zostawisz kilka guziczków u góry rozpiętych, na widoku znajdzie się kawałeczek koronki, co jest mega seksowne :) Kapelusz doda  tej stylizacji nonszalancji i paryskiego stylu.

wszystko z H&M



Stylizacja nr 5
Koronkowy stanik będzie również pasował do sportowych koszulek z nadrukami. Bandanką możemy obwiązać nadgarstek, zawiązać ją na szyi lub klasycznie ozdobić nią fryzurę. Wybierz dla siebie najlepszą wersję :)

top Rebel Rockers | bandana New Yorker | soft bra H&M 



Jeśli podobały Ci się moje propozycje, możesz mnie uszczęśliwić i kliknąć lubię to :) 

11 komentarzy:

  1. propozycja ze spódniczką genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja też mam takiego typu stanik i jestem z niego bardzo zadowolona ! Jest lekki i nic mnie nie uwiera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! a przecież nasza wygoda jest najważniejsza :)

      Usuń
  3. nigdy nie lubiłam takich staników, póki co przekonujący jest dla mnie mój ukochany semi-soft <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie propozycje bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zestawy! pierwszy najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie jak najbardziej trafiają w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful and great blog really like it!

    www.DeluxeFashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanik wygląda bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wizualnie bardzo mi się podobają takie miękkie staniki, są takie kobiece, subtelne i delikatne ^_^ Kiedyś "w latach młodości" nosiłam tylko takie, nie lubiłam za to tych z usztywnianą gąbkową miseczką. Ale kilka lat temu nastąpił zwrot o 180 stopni i teraz noszę tylko te bardziej pancerne ;) Chociaż koronki i przezroczystości nadal mi się podobają, więc kto wie, może znowu się na nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń