GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : beżowy płaszcz na sportowo


beżowy płaszcz na sportowo

Łączenie elegancji ze sportem – trend, który zyskał miliony fanów i ciągle jest lansowany. Coś mi podpowiada, że szybko nie zniknie sprzed naszych oczu. Jest to jedno z najbardziej praktycznych rozwiązań, które uwielbia każda kobieta i co raz więcej mężczyzn. 


Ileż to razy ogląda się Panie (i Panów) dumnie paradujących w sportowych butach i nonszalancko narzuconym płaszczu. Nierzadko możemy również spotkać połączenie adidasów z garniturem czy elegancką sukienką. Ja osobiście jestem bardzo przychylna do tego typu połączeń w ubiorze! Wygoda, komfort i dobry wygląd zawsze na TAK!

Połączenie beżowego płaszcza z czarnymi nike to jedno z moich ulubionych. Kiedy wiem, że będę dużo chodzić, a jednak nie chcę wyglądać jakbym wracała z siłowni, wybieram właśnie taki zestaw. Reszta jest już dowolna, zależy na co akurat mam ochotę. Zazwyczaj są to jeansy, które noszę prawie codziennie. Swoją drogą ciekawe, czy kiedykolwiek znajdę na siebie spodnie materiałowe, które będą mi się nosiły lepiej, albo chociaż tak samo dobrze, jak właśnie jeansy.

PS: Wybaczcie mi moją "lekko" niewyjściową twarz, zły dzień cyklu :)








| coat PIMKIE | sneakers NIKE | jeans, top H&M | bag PICARD |



A Wy nosicie płaszcze ze sportowymi butami? Gdzie najczęściej się tak ubieracie?

22 komentarze:

  1. fajna torebka. musze tez sprobowac plaszcza z adidasami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten trend, chociaż u mnie na blogu jeszcze nie gościła taka stylizacja :-) Ale może niedługo :-) Twój płaszczyk piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super kochana!

    __________________________
    must have season
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten płaszcz - plus super zdjecia! Takie "w ruchu" sa najlepsze! :P Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja noszę trampki do płaszcza, też się liczy?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy na prawo do szczęścia :P ale dla mnie to profanacja. Garnitur z pantoflami, płaszcz z botkami, pantofelkami, szpitlkami etc. Adidasom mówię nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profanacja to chyba zbyt duże słowo :)

      Usuń
  8. Sportowe buty i prosty płaszcz to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie,sama tak chodzę ubrana:)
    Super!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie no kozacko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja! Bardzo mi się podobasz w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia <3 rozwijasz się kochana!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie, jestem jak najbardziej na TAK ;)
    Sama noszę takie połączenia nie ma nic bardziej komfortowego :)

    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń