GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : długi beżowy płaszcz


długi beżowy płaszcz


Beżowy płaszcz z H&M, który mam na sobie to był hit jesiennej kolekcji tej sieciówki. Widzieliśmy z nim już tysiące stylizacji, bo przypadł do gustu większości kobiet, w tym blogerkom. Chociaż nie przepadam za tzw. modowymi hitami, ten płaszcz to jest coś. Pięknie skrojony, cudny kolor, długość która mi odpowiada i świetnie się układa. Powiedziałabym nawet, że to najlepszy ich projekt od dawna.  A z czym ja go noszę?

Mój beżowy płaszcz znajduje się na liście ulubionych rzeczy i czekałam, żeby znów go założyć całą zimę. Na dworze robi się co raz cieplej, więc nie mogłam nie wykorzystać sytuacji :) Ten płaszcz zawsze łączę klasycznie. Spodnie skinny ze zwężanymi nogawkami, botki (czarne, bo innych nie mam. jeszcze.) i zwykła basicowa koszulka z dekoltem w kształcie litery V. Lubię łączyć go również z trampkami i na pewno niedługo będzie też taka stylizacja :)
Mając krótkie nogi, wybór spodni pod kolor butów (czy odwrotnie) to mądry zabieg, który pozwoli cieszyć się nam dłuższymi nogami, a chociaż cieszyć się, że wyglądają na dłuższe niż są w rzeczywistości :) Koszulka v-neck dodatkowo wydłuża szyję i cały tułów. A płaszcz… płaszcz jest piękny i nawet jeśli odrobinę skraca sylwetkę, bo jest dość długi, mam to gdzieś. Najważniejsze, że ja czuję się w nim znakomicie. 
Pamiętajcie, że dobry wygląd zagwarantują nam te ciuchy, w których my czujemy się dobrze! I nie warto zawsze słuchać rad innych :)







spodnie TALLY WEIJL | koszulka ZARA
płaszcz, botki H&M | torebka PICARD

A Wy lubicie długie płaszcze? W jakich czujecie się najlepiej?

19 komentarzy:

  1. super wyglądasz!

    ______________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten płaszcz i uwielbiam go. Pozdrawiam :)
    http://moniqueinfashionland.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest tak fajny, ze nie da się go nie lubić :) również pozdrawiam!

      Usuń
  3. ślicznie wyglądasz w tym płaszczu!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubie długie plaszcze, chociaz moj chlopak mowi, ze wygladam jak stara malenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mój chłopak też dużo mówi, ale on się nie zna :)

      Usuń
  5. Świetny płaszcz <3
    Cały zestaw bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torebka, mam taką samą :)
    Kupiłam za UWAGA!!! 12,50zł
    Tutaj: http://bit.ly/1b55tPT
    Może wam też się uda trafić na taką okazję:)
    Pozdrawiam Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosia, ta koszulka z zary w ma krótki rękawek ;)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam długie płaszcze! W krótkich kurtkach czuje się jakoś tak nie do końca pewnie:) No i w dłuższym mi cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz niesamowicie! Uwielbiam Twoje stylizacje i zdjęcia. Mają taki klimat <3 a u innych tylko wymuskane pozy, nic naturalności.

    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń