GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : Dwa sposoby na: dzwony


Dwa sposoby na: dzwony

z czym łączyć dzwony?

Świat mody opanował trend lat 70. Ten okres w modzie to wolność i otwartość. Na wybiegach i witrynach sklepowych królują frędzle, zamsze, motywy boho, kwiatowe i właśnie dzwony. Zastanawiacie się pewnie czy Wam też pasują? Jasne! Dzwony może nosić każdy. Ten model spodni świetnie wydłuża nogi! A z czym je łączyć?

Na co dzień proponuję połączyć je ze zwykłym t-shirtem i botkami do kostek. Okrycie wierzchnie możecie wybierać dowolne, ale zamszowy płaszczyk z frędzlami doda tej stylóweczce charakteru, oczywiście tego z lat 70.



70's wibe

dzwony H&M | cardigan ZARA
koszulka ZARA | botki ZARA

Dzwony w zestawie na wieczór najlepiej połączyć z koszulką na cienkich ramiączkach, które obecnie również są hot trendem. Tak jak w poprzednim sezonie. Wiązane sandałki z zamszu nadadzą lekkości całej stylizacji, a zamszowy płaszcz doda odrobinę nonszalancji i charakteru lat 70. 

70's party style

dzwony CIMARRON| koszulka H&M
sandałki ZARA | płaszcz ZARA

A Wy macie już swoje dzwony? Z czym je łączycie?

5 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie mam, ale planuję kupić, bo są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE ZESTAWY <3

    _____________________________
    KONKURS Z ROMWE
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawienia, ja jakoś nie przepadam za dzwonami.. :D
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubiłam, teraz pokochałam na nowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kochałam dzwony potem na jakiś czas było o nich cicho więc teraz cieszę się że znów wróciły do łask i szukam właśnie odpowiedniego modelu dla siebie. Uwielbiam styl boho i jestem w trakcie kompletowania swoich letnich stylowek;)
    Pozdrawiam
    Aleksandra
    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń