GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : Jak nosić golf?


Jak nosić golf?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

Golfy były zapomniane przez ostatnie kilka sezonów, żeby powrócić do nas ze zdwojoną siłą i stać się jednym z najważniejszych elementów modnej garderoby.  Powrót golfu do łask to dobra wiadomość dla wielu kobiet. Jest to uniwersalny element stylizacji, który sprawdza się w wielu połączeniach. Nadaje charakteru i tonuje nieco sylwetkę. A z czym go łączyć?



jak nosić golf i z czym go łączyć?


Golf wygląda bardzo dobrze w połączeniu z obcisłymi i ciemnymi dołami, czyli np. z legginsami czy czarnymi spodniami (mój wybór). Jeśli chodzi o buty, polecam Wam botki lub sztyblety. W wersji sportowej możemy również połączyć go z adidasami. Tak naprawdę, co kto lubi.

Golfy ciekawie wyglądają również w towarzystwie lekkich sukienek. Ciężki golf świetnie kontrastuje i dobrze wygląda z sukienkami bieliźnianymi, a założony z kozakami za kolano tzw. „Knee high boots” daje nam stylizację mocno wpisującą się w obecne trendy.

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

Przy ubieraniu golfu, zrezygnujmy w naszyjników i długich kolczyków. Tylko zaburzą one cały look. Lepszym wyjściem jest dobranie ciekawej torebki. Ja postawiłam także na kapelusz, który stał się już chyba moim znakiem rozpoznawczym.

Golf to element garderoby, który jest bardzo uniwersalny i klasyczny. Tak naprawdę, każda sylwetka wygląda w nim dobrze. Nie wierzę w tę zasadę, że golfy mogą nosić tylko szczupłe i wysokie kobiety. Przy wzroście 160 cm i krótkiej szyi, też może wyglądać dobrze. Macie mnie za przykład. Chyba, że uważacie inaczej :)

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?

jak nosić golf i z czym go łączyć?
turtleneck, boots H&M | pants Tally Weijl | hat, bag second hand

jak nosić golf i z czym go łączyć?

A Ty nosisz golfy? Jeśli tak, podziel się proszę w komentarzu z czym go łączysz!

16 komentarzy:

  1. Ty świetnie wyglądasz w golfie, mi nie pasuje :(
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest ten golf <3

    ____________________________
    six styling in one post
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie noszę golfów, jakoś mnie "uwierają", za to ty wyglądasz przepięknie! Super stylizacja!

    PLF blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jest to element garderoby, w którym czujesz się komfortowo, warto odpuścić. Przecież w ubieraniu właśnie chodzi o dobre samopoczucie :) dziękuję kochana!

      Usuń
  4. ja jakos do golfow sie nie moge przekonac,tzn uwielbiam je na innych , Ty wygladasz wspaniale!!! i jakie cudne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba też zależy od tego jaki rodzaj golfu się nosi, takie bardziej obcisłe do mnie też nie przemawiają, bo się zwyczajnie w nich duszę, ale ten zaprezentowany na zdjęciach wygląda dosyć ciekawie. Sama chętnie bym go założyła na próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam go na ostatkach wyprzedaży w H&M za jedyne 5 euro, więc może go jeszcze znajdziesz :)

      Usuń
  6. coraz bardziej podobaja mi sie golfy!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zainwestować chociaż w jeden :)

      Usuń
  7. Fajna stylizacja , ja uwielbiam golfy !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia, swietne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten golf mi się podoba, ale ogólnie nie przepadam za nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też nie lubiłam. Do czasu, aż znalazłam ten :)

      Usuń