GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : ulubione trendy na sezon wiosna/lato 2015


ulubione trendy na sezon wiosna/lato 2015

trendy wiosna/lato 2015

Wiosna idzie do nas wielkimi krokami, więc pora na schowanie grubych wełnianych swetrów i ciężkich ocieplanych butów!  Zmiana pory roku to wielka rewolucja w szafach każdej „trendy” kobiety. Rozpoczynamy sezon wiosna/lato 2015.

Teraz trendów jest całe mnóstwo.  Tyle trendów, ile pomysłów. Tak na dobrą sprawę, trendy powoli zanikają. Powodem jest to, że właściwie wszystko jest modne. Jednakże możemy wyróżnić te, które stają się trendami wiodącymi na dany sezon. Ich też jest bardzo dużo, więc śmiało możemy wybrać te, które odpowiadają nam najbardziej. Ja również mam kilka takich trendów, z których na pewno nie skorzystam. Ważniejszą sprawą jest tutaj, żeby „przemycić” trendy do swojej garderoby w taki sposób, żeby pozostać wiernym swojemu stylowi. Pamiętajmy: mamy się ubierać, a nie przebierać : )

Po krótkim wstępie, zapraszam na moje ulubione trendy na wiosnę/lato 2015!

Kwiaty

Odnosi się to bezpośrednio do wiodącego stylu z lat 70, a jeszcze głębiej do boho. Boho to wolność, otwartość na modę, swoboda, przeróżne kolory i całe mnóstwo wzorów. Właśnie np.kwiaty, które bardzo lubię. Najczęściej te dosyć stonowane kolorystycznie.





Mięta

Mięta to chyba jeden z najładniejszych kolorów pastelowych, jakie znam. Nie mam zbyt wielu rzeczy w tym kolorze (sama nie wiem dlaczego), ale z pewnością muszę to zmienić. Przecież to taki ładny kolor! Miętę nosimy w każdej części garderoby. Ta kurteczka dodatkowo zalicza się motywem do boho :)



Jeans (dżins)

Jeansu w tym sezonie jest znów bardzo dużo. Zaczynając klasycznie od spodni, przez ogrodniczki, koszule, spódniczki, torebki itd. Itd. Jeans wszędzie. Ja się cieszę, bo nie wyobrażam sobie życia bez jeansu <3 W tym sezonie najbardziej widoczne jeansy to dzwony, czyli te z rozszerzanymi nogawkami. Kto wie, może też takie będę nosić. W końcu wydłużają nogi :)



Frędzle

Frędzle też już były. Na koszulkach, kimonach, torebkach. Szczególnie widoczne na przeróżnych letnich festiwalach. Dalej są w trendach, też pewnie dlatego, że łączą się z latami 70. Ja uwielbiam frędzlowate torebki!


Sport

Sport to trend, który cały czas trwa (chociaż ostatnio wszystko zaczyna kierować się w stronę klasyki). Lubię ten trend za wygodę, która jest dla mnie bardzo ważna, jeśli chodzi o dobór ubrań. Ta koszulka łapie się też w motyw kwiatowy  :)






Jak widzicie wcale nie trzeba kupować wielu nowych ciuchów. Poszukajcie dobrze na dnie waszej szafy, a na pewno znajdziecie coś, co wpisuje się w aktualne trendy!

Jaki trend Wy najbardziej lubicie? A może nie zwracacie uwagi na obowiązujące trendy?

7 komentarzy:

  1. Mój ulubiony to denim i mięta :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatowe wzory to coś, co bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta miętowa kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  4. I like this post in your blog! You did a great job!
    Can’t wait to see the new one!)



    Diana Cloudlet

    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie chcę uciec od dżinsów, na rzecz innych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam boho!

    OdpowiedzUsuń