GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : Czy kolor ma wpływ na samopoczucie?


Czy kolor ma wpływ na samopoczucie?





Wiosna to czas, w którym chcemy już zapomnieć o zimowej chandrze, szarej pogodzie i ogólnym przygnębieniu z powodu braku promieni słonecznych. Łapiemy się więc wszystkich możliwych sposobów. Zaczynamy więcej trenować, jeść zdrowiej, aktywniej żyć. Chcemy łapać każdą możliwą chwilę na przebywanie na słońcu i ładowanie baterii na sezon wiosenno-letni. A co z ubraniami? Czy można poprawić sobie humor kolorowymi elementami garderoby?


Odpowiedź brzmi: jak najbardziej. Chociaż zazwyczaj wybieramy ubrania o barwie bardziej „zachowawczej”, na sezon wiosna/lato warto wybrać coś w kolorze. Odpowiednie dobranie koloru (a głębiej jego odcienia) może sprawić, że będziemy czuli się bardziej pewni siebie, radośni, szczęśliwsi, a przede wszystkim będziemy mogli podkreślić swoją urodę i osobowość. Kolory mogą pozytywnie wpłynąć na nasze samopoczucie oraz na to, jak odbierani będziemy przez innych.

Pomarańczowy dodaje energii, zielony spokoju, niebieski jest kolorem dla wszystkich. Ja wybrałam właśnie te kolory, żeby ożywić swoją garderobę. Założę się też, na tym się nie skończy...

Nośmy kolory, a świat nabierze barw na wiosnę! :)





 A jakie kolory Wy wybieracie na wiosnę?

8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że ma :) Ja właśnie dlatego staram się łapać barwy jak tylko mogę :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lustro masz obłędne * . * Gdzie zostało zakupione? :) Podoba mi się sweter z H&m o ile dobrze widzę, i ostatni żakiet :)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustro jest ze sklepu Momax - coś podobnego do Ikea :) również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Oczywiście czerwony i chabrowy to moje kolory na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowity gust co do kolorów. Te wybrane przedmioty, które prezentujesz są zniewalające, przypadły mi do gustu. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat pod względem kolorów jestem dość wybredna :) ale dziękuję!

      Usuń