GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : o jeansowej kurtce słów kilka


o jeansowej kurtce słów kilka

Kurtka jeansowa (inaczej: katana) sięga swoją historią tak samo daleko, jak nasze ulubione spodnie z denimu. Liczy już sobie około 80 lat, a początkowo było noszona przez klasę robotniczą. Pierwsze kurtki różniły się od tych, które oferują nam sklepy w obecnych czasach. Na rynek jako pierwsza wprowadziła katanę firma Lee w latach 30. XX wieku.


Model ten produkowany jest do dziś i stanowi nieodłączny element wielu stylizacji. W swojej historii kurtka jeansowa przechodziła wiele wzlotów i upadków. Czasami uważana była za objaw złego stylu, żeby w następnym sezonie wkroczyć z impetem w najnowsze trendy.

Wiele osób uważa jeansową kurtkę za totalny must have. Szczególnie widoczna jest w tym sezonie, bo denim jest jednym z głównych lansowanych trendów. Ten jakże uniwersalny element garderoby możemy łączyć na tysiące sposobów i nosić na różne okazje. Pasuje ona zarówno do lekkiej, wzorzystej maxi sukienki, jak również do klasycznej białej koszuli. Unikaj tylko połączeń z kraciastą koszulą i botkami. Chyba, że chcesz wyglądać jak farmer z Texasu :)

Baw się modą, szukaj nowych połączeń, odkrywaj swój styl. Kurtka jeansowa właśnie dlatego często powraca jako hit sezonu, bo styliści ciągle odkrywają ją na nowo. Szukaj dla siebie najlepszego zastosowania. Pamiętaj, że ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia!













katana, jeansy PULL&BEAR | koszulka ZARA
buty NIKE | zegarek F&F



A Wy nosicie jeansowe kurtki? Z czym je łączycie?

9 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie katanki :) Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kurtka, super wyglądasz
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam swoje i sprzedałam, i żałuję , bo teraz szukam nowej :)

    _________________
    fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uwielbiam ciężkie dżinsowe kurtki, w swojej garderobie mam dwie. Najlepsze jest w nich to, że pasują naprawdę do wielu rzeczy i fajnie się prezentują! :)
    Co do outfitu to strasznie podoba mi się, że połączyłaś porwane spodnie z frędzlami przy bluzce, ma to świetny efekt. :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw ! Ja lubię takie kurteczki zwłaszcza u mężczyzn :) https://www.youtube.com/watch?v=SgmWw4H3MM8a a Wy co o tym sądzicie ?

    OdpowiedzUsuń