GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : Podarte jeansy - hit czy kit?


Podarte jeansy - hit czy kit?

Jeansy to podstawowy element zarówno damskiej, jak i męskiej garderoby. Pasują właściwie do wszystkiego i nosimy je na prawie każdą okazję. Rynek odzieżowy proponuje nam wiele fasonów, krojów i kolorów, więc każdy może znaleźć te idealne dla siebie. Wiosna i lato to doskonały czas na noszenie podartych jeansów. Nieważne, czy zrobisz je sama, czy kupisz już podarte. To zależy tylko od Ciebie.

Podarte jeansy, tzw. "ripped jeans" królują już od kilku czy kilkunastu sezonów w świecie mody. Widzimy je na okładkach magazynów, sesjach wizerunkowych różnych marek czy w modzie ulicznej. Podarte jeansy stały się ulubieńcem większości kobiet, chociaż część z nich mówi, że to strata pieniędzy i brak szacunku do ubrań.

Moim zdaniem brak szacunku objawia się raczej w kupowaniu bardzo słabych jakościowo ubrań, które założymy raz czy dwa, a następnie lądują one w koszu na śmieci. Dziury w jeansach to nie tylko zwykłe dziury. Nadają one spodniom charakteru, a całej stylówce ciekawego wyglądu.

Możesz mi wierzyć lub nie, ale dziurawienie spodni to nie takie wielkie przestępstwo :) Każdy ma prawo nosić się jak chce. 
Najważniejsze to oddać swoim strojem kawałek siebie i pokazać swoją indywidualność.














jeansy PULL&BEAR | koszulka ZARA| płaszcz NEW LOOK
narzutka PRIMARK | torebka PICARD (SH) | botki, okulary H&M



A co Wy sądzicie o podartych jeansach? Nosicie czy unikacie? 

14 komentarzy:

  1. Ja kupiłam ostatnio podarciuchy, ale jednak je odsprzedałam, bo jak dla mnie chyba te dziury były za duże.. mi jakoś w ogóle spodnie nie pasują, za to Tobie idealnie! Stylizacja świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś znajdziesz odpowiednie dla siebie :) ;*

      Usuń
  2. świetny post, zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/
    +będę obserwować!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podobają się takie spodnie, jeśli pozostałe części garderoby są z nimi dobrze zestawione ;) u Ciebie stylizacja zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie HIT!

    _______________________
    Minimalism ...
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam podarte jeansy, a zwłaszcza boyfriendy !! I nie uważam tego za przestępstwo .. Hehe ;pp
    Super post .. Bardzo ładny płaszczyk
    Pozdrawiam cieplutko

    Może wspólna obserwacja ?! Ja już to zrobiłam _*-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ale nie bawię się we wspólną obserwację :)

      Usuń
  6. swietna stylizacja;) a dawno kupilas ta narzutke?

    imacharlatan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) narzutkę kupiłam około miesiąca temu :)

      Usuń
  7. jak dla mnie zestaw zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że nosimy!!! Uwielbiam je od zawsze i co roku muszę kupić co najmniej jedną parę dla mnie to must have ;)
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    wwww.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój wzór do naśladowania <3

    OdpowiedzUsuń