GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : Koszula w drobne groszki


Koszula w drobne groszki

gosiabaszak.com blog o modzie

Historia tej koszuli sięga aż do początku mojej szkoły ponadgimnazjalnej, czyli około 6 lat wstecz. W tamtym okresie byłam jeszcze bardzo niezdecydowaną dziewczyną, a styl zmieniałam co kilka miesięcy. W czasie odkrywania tego kim naprawdę jestem, co do mnie pasuje, a co nie zdarzało mi się podejmować dość dziwne wybory ubraniowe.

Kupowałam dużo (za dużo) koszul. W pewnym momencie zauważyłam, że w mojej szafie znajduje się 18 koszul (sic!), gdy zwykłych t-shirtów miałam tylko kilka. I to tylko po to, żeby założyć je pod koszulę, kiedy pogoda nie była łaskawa. Zafiksowałam się wtedy strasznie na tę część garderoby i nie chciałam nawet słyszeć o niczym innym.

Na nogi postawił mnie moment, w którym znacząco urosły mi cycki. Może to trochę śmieszne, ale z czasem nie mogłam dopiąć się w żadną z moich koszul. Wszystkie idealnie leżały przy talii i na ramionach, a na dekolcie rozchodziły się, tworząc lukę, przez którą można było zobaczyć jaką dziś wybrałam bieliznę. Dobrze wiem, że mogłam jej nie dopinać, a pod spód założyć jakiś basic. Tylko sprawa była taka, że uwielbiałam zapinać się pod samą szyję i często dokładałam jakiś ciekawy naszyjnik pod kołnierzyk. 

Teraz na całe moje (i Wasze) szczęście wyleczyłam się z "obsesji koszulowej", a wybory ubraniowe podejmuję bardziej świadomie. Staram się też nie wariować na punkcie jednego elementu garderoby (nie wliczam tutaj kapeluszy) :) 

Koszulę w grochy można oczywiście łączyć z innymi wzorami, ale jest to niemała sztuka, żeby wyglądało to dobrze. Zawsze lepiej jest trzymać się stonowanych elementów garderoby. Mamy wtedy pewność, że nie będziemy wyglądały jak klaun ;) Warto jest pobawić się dodatkami. W moim przypadku jest to brązowy kapelusz, okulary i dwie "kuleczkowe" bransoletki.

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com


blog o modzie gosiabaszak.com
koszula CUBUS | jeansy PULL&BEAR | trampki CONVERSE
kapleusz SH |  pasek H&M

blog o modzie fashion inspiration gosiabaszak.com
A co Wy sądzicie o koszulach? Jakie wzory lubicie najbardziej?

9 komentarzy:

  1. uwielbiam koszule ;) kropki,paski,kwiaty wszystko mi się podoba! świetna stylizacja

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  2. jejku !! piękne są te spodnie! Idealnie wszystko dobrałaś. Mega mi sie podoba ten look !!

    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Też lubię koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie! :) Spodnie są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylówa! uwielbiam koszule w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka zupełnie nie w moim stylu ale...te spooodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. To dowód na to, że po tylu latach taką koszulę można założyć i wygląda równie fajnie jak x lat temu ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapelusz przepiękny !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń