GOSHA | Blog lifestylowy o modzie i urodzie : Koszulka z odkrytymi plecami


Koszulka z odkrytymi plecami

blog o modzie gosiabaszak.com

Już od dawien dawna szukałam koszulki, która będzie miała wycięty dekolt również z tyłu. Przeglądałam ich mnóstwo na sklepach online, ale wciąż nie byłam pewna czy zamówiona koszulka będzie dobrze na mnie leżeć. Wolałam nie ryzykować.
Wiem, wiem, że istnieje coś takiego jak zwrot, ale jakoś nie chce mi się w to bawić. Nie wiem dlaczego, ale nie cierpię chodzić na pocztę ;)

Pewnego pięknego, słonecznego dnia, szczęśliwa i uśmiechnięta udałam się do galerii handlowej w poszukiwaniu kilku rzeczy do odświeżenia wiosennej garderoby. Między innymi szukałam właśnie koszulki z odkrytymi plecami.
Od samego wejścia, uśmiech z twarzy mi zszedł. Nie wiem jak to się dzieje, ale ostatnio ciężko znaleźć ciuch, którego jakość współgra z ceną. Zazwyczaj rzeczy, które zrobione są z beznadziejnych i sztucznych materiałów, kosztują majątek. No, może nie majątek, ale naprawdę nie są warte wydania tych pieniędzy. Trzeba się nieco natrudzić, żeby znaleźć coś przyzwoitego. I przy okazji nie wydać mnóstwa kasy.

Zara to jedna z sieciówek, która szybko reaguje na trendy i często wprowadza nowości do swoich kolekcji. Właśnie tam znalazłam swoją wymarzoną koszulkę. Była dostępna w trzech opcjach: jednolita biała, granatowa i biała w granatowe, poziome paski. Już wiecie, na którą się zdecydowałam ;) Od pierwszego założenia się w niej zakochałam. Chyba niedługo skoczę kupić jeszcze inną wersję kolorystyczną :)

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com


blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com

blog o modzie gosiabaszak.com
koszulka ZARA | spodnie H&M | kapelusz PIMKIE 

blog o modzie gosiabaszak.com

A Wam podobają się takie koszulki? Może macie już swoją?

5 komentarzy: